چربی گیر فایبرگلاس

چربی گیر فایبرگلاس 021-28422517

چربی گیر فایبرگلاس

چربی گیر فایبرگلاس 021-28422517

سپتیک تانک پلی اتیلن مشهد

شرکت صنایع شها در شهرهای زیر دارای نمایندگی فروش سپتیک تانک پلی اتیلن میباشد .



سپتیک تانک با نام سپتیک تانک فاضلاب در کشورمان پا به عرصه تولید گذاشته شده بسیاری از تولید کننده گان پلی اتیلن هر روز 10 ها دستگاه پلی اتیلن را تولید می کننده . قرارگاهها و ساختمان ها , کمپ های کارگری مه بیش از 200 کارگر دارند از این نوع مخزن ها استفاده میکنند این مخزن فاضلاب را رقیق کرده و وارد کارگیت فاضلاب شهری می کند . سپس  فاضلاب در شروع به حرکت میکند تا مخزن خالی شود . در داخل مخزن همیشه باکتری های بیهوازی موجود میباشند . که به آنها پلانگتون های بی هوازی فاضلابی می گویند که بیشترداخل فاضلاب رشد میکنند .


سپتیک تانک صنایع شها ایران

سپتیک تانک


چه چیزهای در سایت صنایع شها موجود میباشد :

قیمت سپتیک تانک

نصب سپتیک تانک

تفاوت سپتیک تانک معمولی با سپتیک تانک مقاوم در برابر تردد خودرو

انواع سپتیک تانک : سپتیک تانک عمودی - سپتیک تانک افقی

انواع بر اساس جنس بدنه : پلی اتیلن , فایبرگلاس , بتنی

سپتیک تانک بتنی و معایب آن

مزایا سپتیک تانک پلی اتیلن

مشکل سپتیک فاضلاب در برابر فاضلاب های سخت

چربی گیر و سپتیک تانک در یک نگاه فنی

نصب سپتیک فاضلاب

نصب سپتیک تانک فاضلاب

بررسی نشت بو از سپتیک تانک های فاضلابی که دارای سیفون میباشند .

تخلیه سپتیک تانک

تخلیه سپتیک تانک

هدف از این متن ارایه اطلاعات صححی در حوزه آب و فاضلاب میباشد .

تخلیه سپتیک تانک همیشه با مخاطراتی رو به رو بوده است . سپتیک تانک ها از نقطه نظر اشباع شدن یک  نقطه مشترک دارن و آن هم ایجاد وضعیت سرد یا اشبع بیش از اندازه چربی میباشد . سپتیک تانک ها معمولا در فرایند خودخوری باکتریایی به مشکلی بر میخورند که به آن اشباع اطلاق میشود . در این حالت سپتیک تانک پر می شود از گند انباره و فاضلاب . معمولا با حرارت و مقداری قند موجود در سپتیک تانک ها باکتری های بی هوازی رشد میکنند این باکتر یها مواد جامد را به عنوان غذا مصرف می کنند .

 

برای تخلیه چربی گیر ها و سپتیک تانک معمولا از دستگاه مکنده فاضلاب استفاده میگردد . کامیون های تخلیه  فاضلاب چنین سیستم را روی خودروهای خود دارند . از این رو برای راحتی کار در ایران از این کامیون های تخلیه چاه استفاده میکنند .

با تخلیه کامل سپتیک تانک معمولا با اضافه کردن مقداری سویه باکتری به ته سپتیک تانک , این دستگاه (سپتیک تانک) دوباره شروع به کار میکند .

چربی گیر

چربی گیر



چربی گیر - چربیگیر : دستگاه بسیار با صرفه ای برای جذب  چربی های اضافی آب و فاضلاب در رستوران ها و متل ها میباشد . این دستگاه از دو بخش یونیت که با یک پارتیشن از هم جدا شده است کار میکند کار بسیار راحت میباشد . بدین صورت که فاضلاب از بخش وردی وارد و در پارتیشن یک تا جای ممکن سرعتش کاسته میشود سپس چربی گیر با در بخش یونیت رها سازی چربی ها از آب به دلیل سرد شدن ناگهانی آب جدا شده و سقف چربی گیر جمع میگردد . این چربی ها توسط ملاقه از سطح چربی گیر جمع آوری میشوند .


چربی گیر صنعتی معروف به چربی گیر های فایبرگلاس نیز از دیگر تولیدات در عرصه چربی گیر میباشد . بسیار از قنادی ها کبابی ها رستوران ها رستوران فست فود ها کورت های غذا خوری از چربی گیر فایبرگلاس استفاده میکنند .