چربی گیر فایبرگلاس

چربی گیر فایبرگلاس 021-28422517

چربی گیر فایبرگلاس

چربی گیر فایبرگلاس 021-28422517

چربیگیر یا چربی گیر

چربی گیر

چربی گیر

خرید و فروش چربی گیر فایبرگلاس و چربی گیر پلی اتیلن به روش نقدی به قیمت های زیر :

چربی گیر را آیا از شرکت خریداری کنیم یا کارخانه یا کارگاه ؟

اگر شما هم دنبال خرید چربی گیر میباشید برای جواب این سوال اینجا را کلیک کنید

 

چربی گیر 1 م به قیمت 1.150.000 میلیون تومان صنایع شها 

چربی گیر 2 م به قیمت 1.600.000 میلیون تومان صنایع شها

چربی گیر 3 م به قیمت 2.100.000 میلیون تومان صنایع شها

چربی گیر های نسل جدید ایزوله بدون بو رسید مخصوص آشپزخانه های متوسط و صنعتی . نیز در صنایع شها تولید میگردند . این چربی گیر ها به صورت کاملا ایزوله چربی فاضلاب را گرفته و از طریق مجاری تخلیه چربی آن را دفع میکند .

قبل از خرید چربی گیر به نمونه پروژه های موفق ما در جدول پروژه های چربی گیر آمده توجه کنید . ایران چربی گیر تنها سازنده چربی گیر های فایبرگلاس ایزوله در ایران .

grease trap systems "گریس تراپ" چربی گیر تله ای (TRAP) برای ذخیره چربی های زاید پسآب آشپزخانه های رستوران , قنادی ها و فست فود ها میباشد . چربی گیر معمولا در کف یا زیر سینک آشپزخانه نصب میگردد .چربی گیر های که دفن میگردند چربی گیر دفنی و چربی گیر های زیر ظرف شویی نصب میگردند چربی گیر زیر سینکی میباشند در عمل هیچ تفاوت ساختاری با هم ندارند .

چربی گیر پلی اتیلنی (چربی گیر پلی اتیلن) از جنس (polyethylene) ساخته شده است و به آن grease trap polyethylene می گویند که دوام بدنه آن بیشتر از فایبرگلاس میباشد .

 

نصب چربی گیر در زمین - نصب چربی گیر در زیر آشپزخانه رستوران این سوالی هست که ذهن خیلی از مشتریان را درگیر میکند بدیهی است در صورتی که از چربی گیر های این شرکت خریداری کنید به راحتی چربی گیر را می توانید در کف آشپزخانه دفن کنید .

جهت دریافت اطلاعات چربی گیر به کانال تلگرام چربی گیر که بزودی در دسترس قرار خواهد گرفت بپیوندید و تمامی تصاویر این دستگاه را یکجا ملاحضه کنید

آنچه حایز اهمیت میباشد تخیله چربی در محیط زیست میباشد . این عمل باعث نفوذ چربی به خاک شده واکسیژن خاک را از بین میبرد و ریشه درختان و گیاهان را خشک میکند . چربی های چربی گیر در کشورهای همانند امارات و هندوستان در بسته بندی های زباله خاصی دفن میگردند .

این دستگاه در دو سیستم و جنس اتوماتیک و دستی و در دو جنس فایبرگلاس , پلی اتیلن ساخته میشود . این دستگاه می تواند عمر چاه جذبی را تا 50سال حفظ کند . چاه جذبی به دلیل رسوب چربی در بدنه آن توانایی تراوش خود را از دست می دهد . یک چاه 20 متر مکعب در 20m3 در 2 سال معمولا اشباع از چربی می گردد .

محاسبه ظرفیت چربی گیر : In Water = V=m/db

در مقیاس لیتر

چربی گیر دستگاهی برای گرفتن چربی آب میباشد . همچنین این دستگاه برای گرفتن چربی فاضلاب پساب آشپزخانه و چربی گیری از فاضلاب رستوران نیز کاربرد دارد . چربی های اضافه به روش های API MMI SOLID جمع آوری می گردد .

روش آرام سازی تقریبا بهینه می باشد و برای چربی های ایرانی بسیار کاربرد دارد . روغن در لوله های فاضلاب باعث مسدود شدن و تخریب این لوله های فاضلابی شده . برای جلوگیری از پر شدن چاه فاضلاب از چربی گیر رستوران باید استفاده گردد یکی از شرکت های معتبر ایران  چربی گیر می باشد این شرکت دارای چربی گیر های پلی اتیلن , چربی گیر فایبرگلاس چربی گیر GRP FRP نیز میباشد که دارای ضخامت و مقاوت خوبی برای تحمل بار میباشد.

 

لیست چربی گیر ها صنعتی :

  1. چربی گیر فایبرگلاس UV+
  2. چربی گیر فایبرگلاس -UV
  3. چربی گیر پلی اتیلن دفنی
  4. چربی گیر بتنی ضد سولفاته
  5. چربی گیر اتوماتیک فایبرگلاس
  6. چربی گیر صقلی با سبد آشغالگیر فایبرگلاس
  7. چربی گیر مخصوص رستوران
  8. چربی گیر مخصوص هتل
  9. چربی گیر مخصوص فست فود
  10. چربی گیر فاضلاب فایبرگلاس +

لزوم استفاده از چربی گیر در فاضلاب - فاضلاب رستوران ها معمولا دارای مقدار بسیار زیادی روغن , چربی میباشد این چربی ها به مرور در بدنه لوله های فاضلاب و بدنه چاه جذبی چاه فاضلاب جذب می شود . چربی های منفذ های چاه را پر کرده و عملکرد چاه را با مشکل مواجه میکند چاه بعدها هر ماه سر ریز میشود . چربی های لوله های فاضلاب را مسدود کرده و باعث تخریب این لوله ها میگردد .

 

انواع چربی گیر :

  • چربی گیر فایبرگلاس
  • چربی گیر بتنی
  • چربی گیر پلی اتیلنی
  • چربی گیر فلزی

چربی گیر های فایبرگلاس و چربی گیر فلزی عمده ترین نوع چربی گیر در کشورهای اروپایی میباشد که در رستوران های ایتالیایی و آسیایی بسیار کاربرد دارد زیرا این رستوران ها از روغن بیشتری برای تهییه غذا استفاده می کنند .

 

لیست پروژه های چربی گیر در شهر های ( چربی گیر تهران , چربی گیر کرج , چربی گیر ارومیه , چربی گیر تبریز , چربی گیر مشهد , چربی گیر ساری , چربی گیر گرمسار , چربی گیر بندرعباس , چربی گیر شیراز , چربی گیر اصفهان , چربی گیر همدان , چربی گیر ایلام , چربی گیر خراسان )

پروژه های پکیج تصفیه فاضلاب

ردیف

نام کارفرما

نوع فاضلاب

ظرفیت و مشخصات

1

چربیگیر | چربی گیر | تهران | کرج | رشت

چربی گیر آشپزخانه

30 متر مکعب

2

چربی گیر رستوران فرودگاه

چربی گیر پلی اتیلن

12 متر مکعب اتوماتیک به روش تلغیظ

3

چربی گیر صنعتی - اشتهارد

چربی گیر

12 متر مکعب - فایبر

4

چربی گیر فست فود-رشت

چربی گیر

2 مترمکعب - پلی اتیلن دفنی

5

تالار عروسی - تبریز

چربی گیر

20 متر مکعب - سپتیک و چربی گیر

6

تالار عروسی و رستوران - شیراز

چربیگیر

12 متر مکعب چربی گیر

7

پاساژ ایرانیا

چربیگیر

2 مترمکعب در شبانه روز – به روش آرام سازی

 8

 کارخانه تولیدی در مشهد - محصولات غذایی

 چربیگیر

 10 متر مکعب فایبرگلاس

 9

رستوران چرخان سفید 

 چربی گیر

 4 متر مکعب - 4000 لیتر

10دیزی سننتی بره بلاچربی گیر1 متر مکعب - 1000 لیتر

 


انواع و اقسام چربی گیر

چربی گیر پلی اتیلن

چربی گیر پلی اتیلنی یک چربی گیر از جنس پلی اتیلن سیاه رنگ با دانه های پلی اتیلن سیاه کربن دار میباشد که به دلیل استحکام از این چربی گیر استفاده میکنند . این چربیگیر بسیار با دوام میباشد .

 

چربی گیر فایبرگلاس

این چربی گیر از لحاظ دوام کمی ضعیف تر از چربی گیر پلی اتیلنی میباشد . این چربی گیر در رنگ های سفید به بازار عرضه می شود چربی گیر صنایع شها این چربی گیر ها را تولید میکند .

 

چربی گیر بتنی

این چربی گیر به صورت بتنی ساخته می شود این چربیگیر حوضچه چربی میباشد که در قدیم در ایران باستان هم در مدبخ خانه ها استفاده میشده این چربی گیر بسیار با دوام و غیرقابل جابجایی هست . از این رو در کشور ایران و سایر کشورهای جهان کاربرد خود را از دست داده و چربی گیر فایبرگلاس جای آن را گرفته است .

 

چربی گیر اتوماتیک تمام استیل

 

این چربی گیر بسیار مقام در برابر خوردگی ممیباشد دارای پمپ تخلیه چربی نیز میباشد . این چربیگیر های بسیار گران و مقرون به صرفه برای کورت های غذایی با تعاداد بیش از 1000 پرس غذا در روز نیستند. از این رو نسبت به چربی گیر های فایبرگلاس اتوماتیک در درجه دوم قرار میگرند . بدین صورت فروش چربی گیر های توماتیک فایبرگلاس بیشتر مد نظر رستوران دارها میباشد .

قیمت چربی گیر آشپزخانه

قیمت چربی گیر آشپزخانه

نرخ خرید و فروش چربی گیر برای آشپزخانه های تالاهار عروسی و آشپزخانه های صنعتی

 

خرید چربی گیر همیشه برای خریداران همراه با دغدغه میباشد این بحران ناشی از خرید قیمت بالای چربیگیر میباشد . چربی گیر های با قیمت بالا که عمدتا تولید صنایع شها میباشد دارای کیفیت و ماندگاری و راندمان کار بالا میباشد یعنی بهینه بودن 100% راندمان این چربی گیر ها در صنایع شها باعث میگردد چاه فاضلاب و لوله های فاضلاب به مدت 20 سال از گزند چربی در امان بمانند .

 

rdlj ]vfd d'dv

قیمت چربی گیر

شروع از 1م تومان تا 10.200.000 میلیون تومان

خرید سپتیک تانک 22 متر مکعب

خرید سپتیک تانک 10 متر مکعب

با سلام خدمت بازدیدکنندگان از وبلاگ صنعتی شها

25 مورد سپتیک تانک به ظرفیت ها 20 متر مکعب تا 100 متر مکعب هم اکنون موجود و آماده بارگیری میباشد . از همکارانی که قصد تهییه دستگاه در احجام ذکر شده را دارند خواستاریم سریعتر در سی آر ام وب سایت صنایع شها سفارش خودشون رو ثبت کنند . اولویت با احجام پایین تر میباشد .
 
معرفی : وب سایت صنایع شها ارایه کننده آخرین اطلاعات صحیح در حوزه ساخت سپتیک تانک پلی اتیلن , سپتیک تانک های بتنی میباشد . همچنین با توجه به میزان بالای در خواست ها در سامانه شها نیازمندیم که با توجه به اولویت های احجامی سپتیک های مورد نظر را تولید و همکاران ارایه کنیم .
 
 
شرح سپتیک تانک ها به صورت زیر میباشد :
سپتیک تانک پلی اتیلن ( کورتیوب , کورلس تیوب , تیوب لس , سیفونی , سوپر سیفون , اسپیرال خط داغ , اسپیرال تزریق مستقیم ) ضخامت بدنه ( 10 , 15 , 25 سانتی متر ) سپتیک تانک های بتنی از 5 یونیت تا 4 یونیت نیز موجود میباشد .

دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب 

این دستگاه تشکیل شده از یک یا چند میکرو غشا که معمولا با اسم ممبران شناخته میشن . 
دستگاه آب شیرین کن همان دستگاه تصفیه آب میباشد هدف این دستگاه تصفیه آب میباشد . یعنی 3 تا از مضر ترین مواد رو از آب خارج میکنه .
12نمک و املاح سنگین
13فلزات
14میکروارگانیسم ها .
وجود یک دستگاه کوچک تصفیه آب یا همان آب شیرین کن در زیر سینک ظرفشویی باعث میشه شما دسترسی سریع به این آب داشته باشین . البته شیر این دستگاه برای شستن ظرف کاملا سوا شده و مصرف این آب فقط برای آشامیدن و پخت غذا هست .

من براتون پیشنهاد میکنم دستگاه تصفیه آب خانگی شرکت البرز تصفیه رو امتحان و خرید کنید .