چربی گیر فایبرگلاس

چربی گیر فایبرگلاس 021-28422517

چربی گیر فایبرگلاس

چربی گیر فایبرگلاس 021-28422517

چربی گیر برای رستوران

چربی گیر برای رستوران


چربی گیر های رستورانی در سه جنس :

پلی اتیلن | بتنی | فایبرگلاس ساخته میشوند . این سه نوع چربی گیر در همه جا می تواند استفاده شود . بیشتر استفاده این چربی گیر در رستوران های با ترافیک بالا میباشد . این دستگاه به شما کمک میکند چربی زاید که وارد چاه آب می شود را کنترل نمیاد . این چربی های اضافی توسط سیستم چربی گیر گرفته میشو و سپس از خروجی آن تخلیه میوشد .

برای مشاهده انواع چربی گیر برای رستوران به سایت صنایع شها به آدرس زیر مراجعه فرمایید  : http://shaha.ir/?p=135

چربی گیر.

َ

خرید چربی گیر اصفهان

خرید چربی گیر اصفهان


صنایع شها دارای شعبه در اصفهان میباشد و (خرید چربی گیر اصفهان) جهت اطلاع با صفحه تماس با ما صنایع شها تماس حاصل کنید. این شرکت هم اکنون میتواند با ارایه زیر ساخت های مناسب نمایندگی در سطح شهر اصفهان واگذارنماید .


چربی گیر های این شرکت در سه جنس بتنی , فایبرگلاس , پلی اتیلنی به صورت های 1 تا 12 متر مکعبی ارایه و ساخته می شوند.

نحوه تخلیه چربی گیر اتوماتیک فلزی

نحوه تخلیه چربی گیر اتوماتیک فلزی


در چربی گیر مهمترین مسله (نحوه تخلیه چربی گیر اتوماتیک فلزی) میباشد . کاربر یا متصدی چربی گیر باید هنکام تخلیه چربی موارد زیر را رعایت فرمایید . ابتدا درب بالای چربی گیر را برداشته و محتوای چربی یا کیک چربی را با ملاغه با احتیاط برداشته و داخل یک سطل پلاستیکی بریزید . در انتهای کار اگر مقداری چربی هم در داخل مخزن موجود باشد مشکلی نیست و شما 90% چربی را با ملاغه تخلیه کرده باشید دیگر نیازی به تمیز کاری ندارید . درب را بسته چربی گیر را وارد مدار فاضلاب کنید . 


روی سطل چربی و چربی های که جمع شده یک کیسه زباله زیپ دار مشکی بکشید سطل را وارانه کنید ودرب کیسه را محکم ببنید . این کیسه یا باید دفن گردد یا به صورت زباله شهری به محل زباله های شهرداری منتقل گردد . در صورتی که میخواهید این چربی را در دفن نمایید میتوانید مقداری مایع ظرفشویی جهت رقیق نمودن آن استفاده کنید و آن را در محیطی خارج محل رستوران دفن کنید در هنگام دفن باید کیسه را پاره کنید که چربی به راحتی در خاک نفوذ کند .

آب شیرین کن کشاورزی صنعتی

آب شیرین کن کشاورزی صنعتی


آب شیرین کن ها تامیین کننده های آبی مناسبی برای صنعت کشاورزی محسوب میگردند از این رو بسیار از کشاورزانی که دارای مزرعه های نوین با تکنولوژی های روز میباشند از این دستگاه جهت تولید آب استفاده میکنند . این دستگاه که آب شیرین کن کشاورزی نام دارد به روش اسمز معکوس آب تولید میکند . شاخص آن زیر 100 پی پی ام میباشد که استاندارد خوبی برای آبیاری محصولات حساسی مانند آلورا , توت فرنگی و زعفران میباشد .


توضیحات بیشتر در سایت : صنایع شها موجود میباشد .

پکیج تصفیه فاضلاب ماهشهر

پکیج تصفیه فاضلاب


پکیج تصفیه فاضلاب wastewater package سازه ای فلزی  از جنس فولاد و آهن که بصورت پیش ساخته اجرا و به محل نصب حمل  (لجستیک) می گردد . پکیج تصفیه فاضلاب سیستمی جهت تصفیه فاضلاب با استفاده از روشهای هوادهی در تصفیه فاضلاب می باشد. که پساب خروجی قابل استفاده مجدد برای مصارف غیر شرب خواهد بود. همچنین در بسیاری از واحد های صنعتی , کارخانجات جهت حفاظت از محیط زیست سبز و جلوگیری از آلودگی محیط زیست بهتر است از پکیج تصفیه فاضلاب استفاده میگردد .


پکیج تصفیه فاضلاب بیمارستان و پکیج تصفیه فاضلاب انسانی 2 محصول دیگری می باشند که توسط گروه های صنعتی در شها ساخته میشود . ( تصویر شماره 1 – پکیج تصفیه فاضلاب 20 m3 ) . پکیج تصفیه فاضلاب به روش های مختلف هوادهی دهی , تزریق مواد گند زدا و غیره عمل میکنند . در تصفیه فاضلاب یک دستگاه پکیج تصفیه فاضلاب به عنوان واحد آخر عملیاتی در سیستم ایفای نقش می نماید.