چربی گیر فایبرگلاس

چربی گیر فایبرگلاس 021-28422517

چربی گیر فایبرگلاس

چربی گیر فایبرگلاس 021-28422517

نحوه تخلیه چربی گیر

نحوه تخلیه چربی گیر


نحوه تخلیه چربی گیر به 2 صورت میباشد دستگاه چربی گیر دارای 2 خروجی برای تخلیه چربی میباشد . 

  1. تخلیه چربی از طریق درب اصلی چربی گیر که توسط یک ملاقه برداشته میشود .
  2. استفاده از لوله تخلیه سمت چپ یا راست چربی گیر که بصورت یک فلنج و یک زانو به سمت پایین هست . تخلیه به صورت کره داخل کیسه زباله میباشد

بسیاری از رستوران ها که از چربی گیر استفاده میکنند معمولا از طریق درب اصلی چربی را استخراج میکنند چربی های داخل فاضلاب در صورت آرام سازی در دستگاه چربیگیر به صورت کره و یا خامه مانند خواهد بود و تخلیه آن براحتی توسط ملاقه صورت میگیرد .


پاکسازی سبد آشغالگیر نیز از بالای دستگاه درب اول میباشد . میتوانید سبد را خارج و با مایع ظرف شویی پاک کنید و دوباره سر جای اصلی وصل کنید .

 ایران چربی گیر همیشه پاسخ گوی سوالات شما میباشد . آدرس سایت ایران چربی گیر http://grease-trap.ir

تفاوت abs با pp

تفاوت abs با pp 


تفاوت abs با pp  برای اولین بار در اوایل دهه‌ی ۱۹۵۰ عرضه شدند. از آن موقع پلیمرهای ABS جا افتاده‌اند و در حال حاضر تولید سالانه آن‌ها بعد از پلی‌اتیلن، پلی‌پروپیلن، پی وی سی و پلی استایرن واقع می‌شود.


گرچه کوپلیمرهای استایرن اکریلونیتریل برای بسیاری کاربردها به مقدار کافی  چگال هستند ولی برای سایر مصارف از این جهت مناسب نیستند در نتیجه دسته‌ای از مواد که عموما به آن‌ها پلیمرهای ABS اطلاق می شود، برای اولین بار در اوایل دهه‌ی ۱۹۵۰ عرضه شدند. از آن موقع پلیمرهای ABS جا افتاده‌اند و در حال حاضر تولید سالانه آن‌ها بعد از پلی‌اتیلن، پلی‌پروپیلن، پی وی سی و پلی استایرن واقع می‌شود. که در ساخت دستگاههای چربی گیر , سپتیک تانک و غیره کاربرد دارند.


مزایا این پلیمر:


این ماده خصوصا به عنوان محفظه‌ی باکیفیت دستگاه‌ها از اهمیت قابل‌ملاحظه‌ای برخوردار است. دلیل پذیرش گسترده آن عبارتند از:


۱-مقاومت ضربه بالا


۲-سفتی خوب


۳-کیفیت عالی سطح


۴-پایداری ابعادی بالا در دماهای بالا


۵-مقاومت شیمیایی خوب


۶-مقاومت خوب در برابر ترک زایی تحت تنش


معایب عمده آن:

۱-عدم شفافیت

۲-مقاومت ضعیف در برابر شرایط جوی

۳-مقاومت ضعیف در برابر شعله

خواص و کاربردهای پلاستیک‌های ABS


به دلیل گستردگی پلیمرهای ABS، طیف وسیعی از خواص انتظار می رود. خواص مهم عبارتند از: چقرمگی و مقاومت ضربه، پایداری ابعاد، مقاومت خوب در برابر واپیچش گرمایی (نسبت به گرمانرم‌های پرمصرف)، خواص خوب در دمای پایین و قابلیت آب‌کاری بدون مشکلات زیاد.


در طول سال‌ها، تفاوت‌هایی در موازنه مصرف UPVC و ABS در ایالات متحده  در مقایسه با اروپای غربی وجود داشته است این مسئله عمدتا به دلیل عرضه زودتر UPVC در اروپای غربی و ABS  در ایالات متحده است. به طوری‌که ABS در ایالات متحده آمریکا اکثرا برای لوله و اتصالات استفاده می‌شود و UPVC هم مصارف مشابهی در اروپا داشت. با وجود ابقای این تفاوت‌های سنتی، در حال حاضرABC هم در اروپا و هم در ایالات متحده به خوبی جا افتاده است.


علاوه بر PVC سخت، ABS نیز در مقابل خود، پلی‌پروپیلن را به عنوان رقیب دارد. در سال‌های اخیر از نظر وزنی پلی‌پروپیلن ماده‌ی ارزان‌تری بوده و حتی به لحاط حجمی هم به صرفه‌تر بوده است. از آن طرف خواص فهرست شده در بالا خصوصا چقرمگی بسیار بالا و مقاومت بهتر در برابر واپیچش گرمایی منجر به آن شده که ABS در بسیاری از موارد ترجیح داده شود. به دلیل آنکه مدول خمشیABS نوعا از پلی پروپیلن بالاتر است. جدار قطعات قالبگیری شده از ماده‌ی اخیر برای آن‌که سفتی مشابهی را نشان دهند بایست حدود ۱۵ تا ۲۵٪ ضخیم‌تر باشد. همچنین این نکته نیز جالب است که به دلیل گرمای ویژه بالاتر و گرمای نهان ذوب، خنک کردن پلی پروپیلن موقع فراوری طولانی‌تر است.

قیمت چربی گیر فایبرگلاس

قیمت چربی گیر فایبرگلاس


قیمت چربی گیر فایبرگلاس در چند هفته اخیر به دلیل بالا رفتن نرخ ارز , افزایش یافته است تهییه مواد اولیه برای چسب کاری و گریس کاری در فایبرگلاس مشکل تر از سالهای قبل شده است تحریم های موجود و عدم واردات مواد اولیه تولید فایبر باعث افزایش قیمت و نرخ تولید دستگاههای چربی گیر فایبرگلاس شده است .


چربی گیر فایبر گلاس < چربی گیر پلی اتلین

چربی گیر فایبرگلاس هنوز هم ارزانتر بهتر و مقرون به صرفه تر از چربی گیر پلی اتیلنی میباشد .


شاید برای شما نیز سوال باشد چرا چربی گیر فایبرگلاس , قیمت چربی گیر فایبرگلاس نسبت به حجم چربی گیر و راندمان طبعا بالاتر از چربی گیر پلی اتیلنی میباشد درصد چربی گیر در چربی گیر پلی اتیلن 88 درصد و در چربی گیر فایبرگلاس چیزی حدود 99.99 درصد میباشد .



منبع : ایران چربی گیر 

چربی گیر CPI

چربی گیر CPI


چربی گیر CPI یک چربی گیر صقلی از نوع فایبرگلاس میباشد .


ظرفیت متوسط 8 مترمکعب بر ساعت ظرفیت حداکثر 22 مترمکعب بر ساعت حداقل چربی ورودی : 80 میلی گرم بر لیتر حداکثر چربی خروجی: 10 میلی گرم بر لیتر چربی گیر مطابق با استاندارد EN858 کالس I بدنه چربی گیر: از جنس فایبرگالس و یا کربن استیل با حداقل ضخامت 6 میلی متر و با پوشش داخلی کولتار و خارجی اپوکسی و سه الیه رنگ به ضخامت 200 میکرون حداقل قطر ورودی و خروجی 4 اینچ و فلنج دار اسکیمر مکانیکی در نظر گرفته شود. شاسی فلزی با سه الیه رنگ به ضخامت 150 میکرون و حداکثر ارتفاع کلیه تجهیزات 9.2 متر از سطح زمین باشد.


برای مشاهده قیمت به سایت ایران چربی گیر مراجعه فرمایید .