چربی گیر فایبرگلاس

چربی گیر فایبرگلاس 021-28422517

چربی گیر فایبرگلاس

چربی گیر فایبرگلاس 021-28422517

برج خنک کننده شها

برج خنک کننده شها


تولید کننده تجهیزات تصفیه آب , تصفیه فاضلاب , تصفیه هوا

گروه صنایع شها در سال 1383 با تلاش گروهی از فارغ التحصیلان دانشگاههای صنعتی شریف، تربیت مدرس و شهید بهشتی تاسیس گردید.

تمرکز اصلی شرکت بر روی طراحی و ساخت سیستم های تصفیه آب و فاضلاب می باشد. در این راستا با بهره گیری از دانش روز و مشاوره با اساتید دانشگاههای معتبر کشور، اقدام به بروزرسانی توان فنی خود طی چندین سال فعالیت در عرصه این صنعت نموده است.

مهم ترین زمینه های فعالیت و خدمات قابل ارائه توسط این تیم به شرح ذیل می باشد:

1- طراحی و اجرای سیستم های تصفیه فاضلاب شهری و صنعتی

2- طراحی و اجرای سیستم های تصفیه آب

3- مطراحی و اجرای شبکه های جمع آوری و انتقال آب و فاضلاب بهداشتی و صنعتی

4- مشاوره و تولید انواع مخازن فایبر گلاس و پلی اتیلن جهت نگهداری مایعات

5- مشاوره و تولید انواع سپتیک تانک و چربی گیر از جنس پلی اتیلن و فایبر گلاس

6- طراحی تولید انواع لوله کاروگیت ، منهول ، درپوش و سایر اتصالات مورد استفاده در شبکه های انتقال

7- طراحی تولید انواع برج خنک کننده فایبرگلاس مخروطی و مکعبی

امیدواریم در سایه اعتماد شما مشتریان بزرگوار و در پرتو همت و تلاش پرسنل خدوم، این شرکت بتواند با ارائه خدمات بروز، پاسخگوی مشکلات صنعت آب و فاضلاب کشور باشیم.

نصب و راه اندازی برج خنک کننده در مشهد توسط صنایع شها

نصب و راه اندازی برج خنک کننده در مشهد توسط صنایع شها


این برج خنک کننده فایبرگلاس از نوع جهت مخالف Cross Over میباشد که به حجم 30 تن تبرید در مشهد نصب و راه اندازی شد . شرکت صنایع شها در شهر های تبریز تهران مشهد خراسان رشت ساری یزد بندرعباس شیراز اصفهان توانسته در 2 سال اخیر حداقل 20 مورد برج خنک کننده نصب و راه اندازی نماید .


جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد برج خنک کننده فایبرگلاس به سایت صنایع شها مراجعه فرمایید . 20 تن تبرید ها دربرج خنک کننده در رده متوسط میباشند . این درحالیست که برج خنک کننده مدار باز می تواند تا 60 تن تبرید را در رده استاندارد EROU کسب کند . بعد از این توناژ باید به دنبال برج خنک کننده مدار بسته بررویم که برای چیلر های جذبی و تراکمی بسیار مناسب میباشد . در شهر مشهد به دلیل وجود هوای مناسب جهت تهویه برج خنک کننده فایبرگلاس جریان مخالف Cross Over بهترین پیشنهاد میباشد . دانشجویانی که قصد استفاده از این متن را دارند . توجه کنند که این یک متن عمومی و بدون پایه علمی مستند میباشد . برای دریافت مطالب با پایه علمی در صنعت برج خنک کننده در پایگاه ISI میتوانید با واژه Cooling towers این مورد را بررسی نمایید . بدیهی میباشد مشتریان ما در این حوزه به سایت صنایع شها مراجعه و با یکی از کارشناسان این تیم در شهر مشهد تماس حاصل کنند .