چربی گیر فایبرگلاس

چربی گیر فایبرگلاس 021-28422517

چربی گیر فایبرگلاس

چربی گیر فایبرگلاس 021-28422517

سپتیک تانک

سپتیک تانک
مخزن سپتیک تانک
 
سپتیک تانک فاضلاب
 
سپتیک تانک دستگاه مخزن مانندی میباشد که جهت کاهش غلظت فاضلاب و کاهش حجم جامدات فاضلاب و پسآب استفاده می گردد . فاضلاب واحدهای مسکونی وارد یک یا دو سپتیک تانک کوچک و کم حجم میشود سپس عملکرد شیمایی لجن فعال سپتیک تانک با افزایش گاز و دمای داخلی شروع میگردد در مدت کمتر از چند ساعت لجن سبز روی فاضلاب تشکیل می گردد.
این عمل باعث کاهش غلظت مایعات چسبنده و روغن میگردد . سپس بدلیل افزایش رشد , لجن ها شروع به خود خوری میکنند تا به پساب لجنی مایع تولید شود در این مرحله آبی رقیق و بدون جامدات از سپتیک تانک پلی اتیلن خارج و به شبکه اکو شهری وارد میگردد . سپتیک تانک عمدتا به دو حالت بتنی و پلی اتیلنی ساخته میگردد . که به آنهای سپتیک تانک پلی اتیلن و سپتیک تانک بتنی اطلاق میگردد .
SGF : مخفف عبارت سپتیک تانک ساخت صنایع شها میباشد . سپتیک تانک به دو صورت کورتیوب و کورلس تیوب Coretube core less tube ساخته و عرضه میگردد . مقاومت این سپتیک تانک بستگی به ضخامت بدنه آن دارد . این ضخامت بدنه سپتیک تانک ناشی از دوام بالای جنس پلی اتیلن و بتن میباشد .
 
فرمول های شیمایی در نتیجه فعالیت های باکترایی فرازیستی به شرح ذیل میباشد . نیترات , اوره , سولفور که عمدتا گازی بد بو ایجاد میکنند و همچنین شاه عنصر طبیعت اکسیژن نقش های کلیدی در فرمول کنترل فرایند هم زیسیتی باکتریایی داخل سپتیک را فراهم می آورند . در بسیاری از مقالات معتبر در ISI نیز به این دو فرمول زیستی شیمایی اشاره شده است . محققانی قصد استفاده از این متن علمی را دارند باید توجه کنند این متن به هیچ وجه صحیح نمیباشد ! و صرفا دست نوشته های نویسنده وبلاگ میباشد .

Oxidizable Material +–S–[m+1] + 2 O2 → SO4
Oxidizable Material +NO2[x+0]- + ½ O2 → NO3
معمولا این واکنش ها در هر دوفوت یا هر 10 اینچ قابل محاسبه میباشد . برای کنترل این فرایند های شیمایی و عدم خروج بوی بد معمولا از یک سیفون در زوایه 90^ درجه استفاده می گردد . معمولا در انتهای لوله خروجی این سیفون نصب میگردد شرکت صنایع شها معمولا 2 سیفون در این سپتیک تانک قرار میدهد . 
 
مزیت سپتیک تانک (صنایع شها)
١ـ سیستم آماده
نصب ساده
تصفیه دائم
آب بندی کامل
داشتن محیطی سالم و بهداشتی
عدم صدمه در حوادثی مانند زلزله و دیگر مزایای سپتیک تانک پلی اتیلن بدین قرار است:
 سپتیک تانک‌های پلی‌اتیلنی در ظرفیت‌های ۲ تا 100 مترمکعب و شکل آنها بصورت استوانه افقی است. 

مهمترین مزایای دیگر این سپتیک تانک عبارتند از:

استحکام بسیار بالای جداره و امکان مدفون کردن سپتیک تانک

مقاومت بسیاربالا در مقابل خوردگی و مواد شیمیایی در جداره سپتیک تانک

سهولت و سرعت در نصب به سبب وزن کم سپتیک تانک

قابلیت ساخت مهندسی سپتیک تانک در ابعاد دلخواه و ساختار دلخواه

دارا بودن پوشش ضد UV ماورای بنفش
 


ادامه مطلب

فروش چربی گیر دست دوم

فروش چربی گیر دست دوم


به ظرفیت 2 متر مکعب به روش خنک سازی از جنس فایبرگلاس - چربی گیر فایبرگلاس